onsdag 8. oktober 2008

Nynorsk!:D:D

Nynorsk er best! Jeg vet ikke om den ting jeg kan gjøre for å forbedre meg i nynorsk! Jeg er faktisk supergod!
Og det mine damer og herrer er hva vi kaller en stor, feit løgn!
Det meste som angår nynorsk, må jeg forbedre meg i. Grammatikk og staving må være det jeg sliter mest med. Å skrive og lage tekster er jo det samme som vi gjør i bokmål, men det er ikke så lett når jeg hele tiden må rette ord og slikt. Det ender som oftest med at jeg glemmer å tenke nynorsk og skriver derfor mesteparten i bokmål. Til og med etter de utallige gangene jeg leser igjennom teksten min har jeg vanskeligheter med å se hvilke feil jeg har klart å skrible ned. Dette har jeg slitt med fra starten av, som har gjort at motivasjon og interesse har fått gjennomgå. Jeg håper virkelig dette endrer seg, så karakterene ikke må gjennomgå så kraftig!

Ingen kommentarer: